آنچه در ادامه خواهید دید

این موضوع که آیا تبلیغات در گوگل می تواند به سئو کمک کند، همیشه مسئله بحث برانگیزی در بین متخصصین سئو بوده است. بعضی از متخصصان حوزه سئو همیشه فکر می کنند که با پرداخت پول و استفاده از گوگل ادوردز می توانند به راحتی کسب و کارهای خود را در صفحات بهتری از گوگل نمایش دهند. 

اما تغییر بسیار سریع و یا بهبودهای بسیار چشمگیر به یک باره با استفاده از گوگل ادوردز در سایت شما پدید نمی آید و اگر کاربران به صورت مداوم اقدام به استفاده از تبلیغات گوگل نمایند و به طور مداوم از بهبود سئوی خود مطلع شوند می توانند به راحتی سایت خود را در رتبه های اول گوگل قرار دهند.

تبلیغات گوگل
می توان گفت فاکتورهای گوگل به دو دسته محسوس و نامحسوس تبدیل می شود. در فاکتورهای محسوس که به راحتی و مشخص می باشند می توان به بک لینک اشاره کرد و در فاکتورهای نامحسوس گوگل که به دلیل مشخص نشدن دقیق حد و مرز آنها این نام برایشان انتخاب شده است می توان استفاده از شبکه های اجتماعی پر مخاطب را در نظر گرفت.

اما باید بدانید اگر فکر می کنید که با تبلیغات در گوگل ادوردز می تواند به شما در دریافت بک لینک کمک کند، سخت در اشتباه هستید، زیرا ربات های گوگل هیچگاه تبلیغات های مختلفی که در خود گوگل و یا در سایت های مختلف دیگر قرار می گیرد را به عنوان یک بک لینک معتبر در نظر نمی گیرد. 
این لینک ها به دلیل قرار گرفتن در فریم های تبلیغاتی هیچگاه مورد بررسی ربات های گوگل قرار نمی گیرند و کاربرانی که فکر می کنند با این کار می توانند رتبه طبیعی وب سایت خود را افزایش دهند سخت در اشتباه می باشند، اما مزایای بسیاری نیز در تبلیغات گوگل می باشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

تبلیغ گوگل

گوگل ادوردز چیست و تبلیغات در گوگل چگونه انجام می شود.

 

سرویس گوگل ادوردز یکی از مهم ترین بخش های موتور جست و جوی گوگل می باشد و می توان به جرات گفت بیش از ۹۰ درصد درآمد گوگل از تبلیغات آن بدست می آید. گوگل ادوردز می تواند با ایجاد تبلیغات اینترنتی در گوگل، لینک های مورد نظر شما را در صفحات اول موتور جست و جوی خود قرار داده و با نمایش آنها در مکان های مختلف و خاص، محصولات شما را به کاربران مختلف ارائه دهد.

شیوه کاری گوگل ادوردز به این گونه می باشد که کاربران می توانند با مشخص کردن کلمات و عبارات مورد نظر خود که همان کلمات کلیدی محسوب می شوند و مشخص کردن نرخ CTR کلمه مورد نظر از سوی گوگل و همچنین مشخص شدن هزینه آن اقدام به تبلیغ کلمه کلیدی شما و لینک مورد نظرتان در گوگل نماید.

این موضوع بسیار برای وب سایت هایی که دارای رقیب های بسیار بزرگ می باشند موثر است و می تواند همانند یک سکوی پرش برای وب سایت های تازه تاسیس باشد.

تبلیغ گوگل این امکان را به کاربران می دهد تا با نمایش محصولات مورد نظر خود با کلمه های کلیدی مناسب، خود را در صفحات اول و در جایگاه های سمت راست و یا پایین صفحه گوگل به نمایش بگذارید و از این طریق کاربران را مجاب کنید تا وارد صفحه سایت شما شوند. حال اینکه چگونه این موضوع بر روی سئوی شما کمک خواهد کرد در ادامه به صورت مفصل مورد بررسی قرار می گیرد.

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل چه راهکارهایی را برای سئو به کاربران می دهد؟

شاید فکر کنید که فقط کلیک کردن بر روی لینک های شما می تواند به بهبود رتبه سایتتان در موتور جست و جوی گوگل کمک کند، اما سخت در اشتباه هستید، گوگل ادوردز و تبلیغات در گوگل می تواند به راحتی با دادن نمودارها و آمارهای بسیار کاربردی به شما در مشخص کردن کلمات کلیدی مهم کمک کرده و از طریق بهبود سئوی خود به صورت رایگان و با صرف هزینه های کمتر خود را در موتور جست و جوی گوگل بالا بکشید.

تبلیغات در گوگل ادوردز می تواند کلمات کلیدی اصلی سایتتان را نشان دهد

تبلیغات ادوردز، می تواند به شما در شناسایی کلمات کلیدی مربوط به وب سایتتان به خوبی شما را راهنمایی کند، بدین منظور می توانید با ایجاد کلمات کلیدی مختلف در گوگل ادوردز همانند آموزش گوگل ادوردز در سایت گوگل، مشخص کنید که کدام کلمات و عبارات بیشتر با محتوای شما همخوانی داشته و کاربران بیشتر بر روی آنها کلیک خواهند کرد.

این موضوع می تواند به شما در شناسایی کلمات کلیدی یکتای وب سایت خود و هدفمند کردن سئوی شما بر روی این کلمات کلیدی کمک کرده و باعث بهبود رتبه سایت شما در آنها شود.

تبلیغات در گوگل ادوردز چگونه به بهبود محتوا کمک می کند؟

با شناسایی کاربرانی که بر روی لینک های شما از طریق تبلیغات گوگل ادوردز کلیک می کنند، می توانید مشخص کنید که کدام محتواها برای کاربران جالب بوده و یا کلمات کلیدی اصلی آن صفحات را شناسایی کنید و مطالب مرتبط دیگری با مترادف های آن در وب سایت خود قرار دهید، با این روش می توانید از طریق این کلمه کلیدی رتبه خود را در گوگل بهبود داده و به کاربران این امکان را بدهید تا از توضیحات مشابه شما در وب سایت بهره مند شوند. 
این موضوع در تبلیغات گوگل اد به یکی از بهترین راهکاری سئو تبدیل شده است تا وب سایت های تازه کار بتوانند محتوای نگارشی خود را به راحتی بیابند.

تبلیغ در گوگل

تبلیغات گوگل راهی برای بهبود رتبه کلمات کلیدی طولانی

اگر از کلمات کلیدی طولانی نیاز دارید استفاده کنید و کسب و کار شما محدود به بخش های خاصی می شود، مانند خرید و فروش ماشین در ایرانشهر، باید بدانید که با گوگل میتوانید با ایجاد کردن تبلیغات در مورد این عبارت به کاربرانی که نیاز دارند تا در مورد شهر ایرانشهر و خرید و فروش ماشین اطلاعات کسب کنند کمک کنید، و به راحتی کاربران را به وب سایت خود منتقل کنید و از کلمات کلیدی پیچیده و عبارت های تبلیغاتی برای بهبود کسب و کار خود در گوگل استفاده کنید، که این کلمات کلیدی به دلیل داشتن ماهیت چند کلمه ای می تواند بسیار به وب سایت شما کمک نماید.

تبلیغ در گوگل می تواند ورودی محلی سایت شما را افزایش دهد

اکانت گوگل ادوردز شما با داشتن ویژگی های بسیار کاربردی مانند شناسایی و نمایش تبلیغات در اساس محل جغرافیایی، استفاده از زیپ کد(کد مربوط به هر کشور و شهر)و همچنین استفاده از آی پی آدرس می تواند به کاربران در امر پیدا کردن مشتریان محلی بسیار کمک نماید، به عنوان مثال اگر شما یک کسب و کار خاص در مشهد دارید، می توانید با مشخص کردن کلمات کلیدی خاص کسب و کار خود بیشتر افرادی که در مشهد حضور دارند و در حال استفاده از اینترنت هستند را نشانه گرفته و سرویس های مخصوص خود به مشهد را به آنها نمایش دهید. 
این موضوع می تواند به صورت مستقیم بر درآمد شما از کسب و کار نیز تاثیر مثبت بگذارد.

آموزش گوگل ادوردز

تبلیغ در گوگل ادوردز می تواند به افزایش تعداد کاربران آنلاین شما کمک کند

اگر از کلمات کلیدی پر مخاطبی استفاده کنید که با ساز و کار کسب و کار شما نیز هماهنگی خوبی داشته باشد، می توانید به راحتی کاربران وب سایت خود را افزایش داده و با ایجاد ترافیک بیشتر بر روی وب سایت و صفحات مختلف خود به موتورهای جست و جو اعلام کنید که متن شما تا حدود زیادی برای کاربران مناسب بوده و از آن لذت می برند، این موضوع می تواند علاوه بر بهبود ایندکس شدن سایت شما در گوگل ، با نمایش محتوای درست و با کیفیت چه از لحاظ متنی و یا محصولی به کسب وکار شما کمک فراوانی نماید. 
به عنوان مثال یک فروشنده طرح های رزین میتواند با یک تبلیغات درست و شناسایی کلمات کلیدی خاص خود، کسب و کار خود را رونق دهد.

تبلیغات در گوگل ادوردز

با تبلیغات در گوگل می توانید به راحتی یک چارچوب صحیح و کامل را برای خود ایجاد کنید و از طریق شناسایی کلمات کلیدی مهمه وب سایت خود و همچنین بروز نگه داشتن تبلیغات های سایت خود به راحتی یک مسیر صحیح برای بهینه سازی مطالب و وب سایت خود پیدا کرده و با شناسایی CTR ( تعداد کلیک های هر کلمه کلیدی به صورت میانگین) هر کلمه کلیدی به راحتی محتوای خود را بر اساس آنها طرح ریزی کنید تا رتبه شما در گوگل بهبود پیدا کند.

باید بدانید که گوگل اد یک معجزه گر رتبه نمی باشد و باید از سئو و گوگل ادوردز در کنار هم و برای بهینه سازی هرچه بهتر استفاده شود، زیرا تبلیغات در گوگل به شما این امکان را می دهد تا مخاطبان خود را بهتر شناسایی کنید و بتوانید کاربران درست و مشتریان حقیقی را با افزایش رتبه سایت خود در گوگل بدست آورید.

اما هزینه تبلیغات گوگل در کشورهای مختلف بر اساس اکانت ساخته شده می باشد، به عنوان مثال یک کاربر ترکیه ای می تواند با ساخت اکانت به صورت لیر به راحتی اکانت گوگل ادوردز خود را شارژ نماید. اما این موضوع در مورد کشور ایران صدق نمی کند، به دلیل وجود تحریم های خاص گوگل برای بخش های مختلف خود، کاربران نمی توانند به صورت مستقیم از این ابزار استفاده کنند و نیاز دارند از پذیرنده های گوگل ادوردز در ایران استفاده نمایند که به دلیل تنوع بالای آنها، می توان با یک جست و جوی ساده تفاوت های قیمتی آنها را مشاهده کرد، در ادامه مقاله به بررسی بهترین وب سایت هایی که خدمات گوگل ادوردز را به کاربران ارائه می دهند خواهیم پرداخت.

هزینه تبلیغات گوگل

خدمات گوگل ادوردز چیست؟

با استفاده از خدمات گوگل ادوردز می توانید به راحتی و با استفاده از وب سایت هایی که این امکانات را در اختیار شما میگذارند، اکانت تهیه کرده و با بررسی هزینه تبلیغات در گوگل هر سایت، اقدام به شارژ اکانت خود نمایید.

معرفی خدمات تبلیغات در گوگل وب سایت برتینا

شرکت برتینا با داشتن سابقه بسیار طولانی در امر تبلیغات در گوگل ادوردز توانسته بیش از ۵۰۰۰۰ کاربر را پشتیبانی نماید، یکی از مطالبی که در وب سایت برتینا به چشم میخورد، وجود کلمه Premier Partner می باشد که به معنای نمایندگی رسمی در ایران می باشد، که این موضوع با وجود لینک اصلی تاییدیه آن در پایین تر مشخص شده است. 
همچنین به دلیل داشتن دسترسی های بیشتر می تواند به راحتی به کاربران خود پشتیبانی بهتری را ارائه دهد، البته باید در نظر داشت که این وب سایت از دلارهایی به عنوان دلار سیاه و یا کوپن های غیر قانونی استفاده نمی کند، که این موضوع باعث افزایش قیمت های سرویس های این وب سایت شده است، اما با دیدن این قیمت ها می توان گفت، که باز هم کمی از حالت عادی گران تر می باشد و این کمی بحث برانگیز است.

تبلیغات در گوگل

هزینه تبلیغات در گوگل به وسیله وب سایت برتینا

می توان با دیدن پلن های متنوع این وب سایت به راحتی از ویژگی های آنها باخبر شد، یکی از ویژگی های بسیار جذاب این وب سایت وجود کاربران بسیار زیاد برای استفاده از پنل می باشد. حداکثر تعداد ورود کاربر این اجازه را به وب سایت ها می دهد تا مشخص کنند که چه تعداد کاربر می توانند از طریق گوگل ادوردز به وب سایت شما وارد شوند. 
پنل های اولیه و حرفه ای این وب سایت فقط در بخش دسترسی مستقیم به اکانت گوگل می باشد و بقیه قسمت های آن به صورت کامل در تمام پنل ها یکسان می باشد، نکته دیگری که در قیمت پنل ها حائز اهمیت است، هزینه موجود به دو حالت دلاری و درهمی می باشد که مشخص نیست، این مقدار به صورت درهمی و یا دلاری است، که این موضوع می تواند نشان دهد که ریجن اکانت شما به صورت دلاری و یا درهمی است. البته می توان گفت که این موضوع خیلی اهمیت نداشته اما در ریجن ترکیه بسیار حائز اهمیت است.

تبلیغات در گوگل ادوردز

قیمت پایه ای این محصول از ۴۰۰ هزار تومان تا ۴۱ میلیون تومان می باشد که تا حدودی نسبت به سایر وب سایت های دیگر بیشتر است، البته با توجه به داشتن دو ویژگی مانند Adwords Minimum CPC برای کاربران و ارائه مشاوره انتخاب کلیدواژه مناسب به صورت رایگان می تواند به راحتی به سئو سایت شما و کاهش هزینه تبلیغات در گوگل شما کمک نماید.

معرفی خدمات تبلیغات در گوگل وب سایت وب رمز

در همان ابتدای باز کردن صفحه تبلیغات گوگل ادوردز به دو بخش پنل های اختصاصی با دسترسی مستقیم و پنل های مدیریت شده در پایین صفحه روبرو می شویم، که بسیار عجیب می باشد، زیرا کاربران فقط دارای یک صفحه گوگل ادوردز خواهند بود و این صفحه هیچ تفاوتی برای کاربران جز از نظر میزان شارژ اکانت نخواهد داشت.

تبلیغات ادورز
وب سایت وب رمز با داشتن رتبه ۱۴۱۰ الکسای ایران نشان می دهد که همه روزه در حال پیشرفت می باشد. اما تنوع پنل های این وب سایت بسیار کم بوده و به ۴ دسته بسنده شده است.

هزینه تبلیغات در گوگل به وسیله وب سایت وب رمز

در بخش میانی وب سایت به ۴ پنل مختلف برخورد خواهید کرد که عنوان آن پنل های ادوردز با دسترسی مستقیم می باشد که دقیقا کاربرد آنها را نمی دانم. اما مشخص است هر فرد که دارای اکانت گوگل ادوردز می باشد می تواند به راحتی به حساب خود دسترسی پیدا کند.

هزینه تبلیغات در گوگل

اگر بخواهیم قیمت های این پنل ها را با وب سایت برتینا مقایسه کنیم، تفاوت قیمت ۲ میلیون تومانی اکانت ۵۰۰ دلاری بسیار به چشم می خورد، که واقعا نمی شود از آن به راحتی گذشت. در ادامه بررسی این وبسایت به پایین صفحه مراجعه کرده و با پلن های دیگری برخورد کرده ایم که خالی از لطف نیستند. این وب سایت می تواند به راحتی تبلیغات در گوگل را برای شما فراهم نماید.

اکانت گوگل ادوردز

این نوع از پلن های وب سایت وب رمز فقط به شما اجازه تا یک اکانت به نام خود داشته و به صورت مستقیم به آن دسترسی نداشته باشید و وب سایت وب رمز به شما در این امر کمک خواهد کرد. اما با دیدن قیمت های مختلف این پلن ها و بررسی پلن های بالای تبلیغات در گوگل آن، بهتر است کاربران یک پنل اختصاصی و با دسترسی مستقیم برای کارهای خود داشته باشند و تبلیغات گوگل ادوردز خود را انجام دهد، تا با ساز و کارهای بیشتر سئو آشنا شود و بتواند کلمات کلیدی ملموس تری را برای وب سایت انتخاب نماید.

معرفی خدمات تبلیغات در گوگل وب سایت، پشتیبان وب سایت

مشخص نیست که دلیل استفاده از دامنه site این وب سایت چه می باشد، اما اگر می توانستند به راحتی از یک دامنه ir و یا com استفاده کنند، می توانستند اعتماد بیشتری را نسبت به خود جلب کنند، زیرا دامنه های ir و com در ایران بیشتر استفاده می شود و برای کاربران بسیار ملموس تر است.

خرید تبلیغات
این وب سایت که توانسته به خوبی خود را در بین ۱۰ وب سایت برتر تبلیغات در گوگل خود را جای دهد دارای ۶ پلن مختلف برای تبلیغات گوگل ادوردز می باشد.

هزینه تبلیغات در گوگل به وسیله وب سایت، پشتیبان وب سایت

بعد از دیدن هزینه های تبلیغات در گوگل وب سایت پشتیبان وب سایت، به این نتیجه رسیده ام که قیمت محصولا آن و اکانت اختصاص داده شده به کاربر به لیر ترکیه می باشد. این موضوع به خودی خود حائز اهمیت نیست، اما با ایجاد روش های سختگیرانه مختلف گوگل بر روی اکانت های ترکیه ای مانند پاداش کمتر، احتمال مسدود شدن بیشتر می توان گفت با وجود قیمت های پایین این پلن ها نسبت به سایت های دیگر اقدام به خرید آنها کمی دارای رسیک می باشد و باید بدانید که با صرف این هزینه ها کمی گوگل نسبت به شما حساس خواهد شد که این بسیار خطرناک است. اما می تواند قیمت تمام شده شما را کاهش دهد و در صورتی که فقط می خواهید از گوگل ادوردز برای یک سایت و مدت محدودی استفاده نمایید، این گزینه ها بسیار کاربردی میباشد.

پارتنر گوگل

معرفی خدمات تبلیغات در گوگل جی ادز

این وب سایت با داشتن رتبه ۱۳۱۰ الکسای ایران و تنوع پنل های کاربری بسیار به چشم می آید. در ابتدا می توان به ظاهر ساده و مناسب وب سایت بسنده کرده و محتوای آموزشی مختلفی در مورد سئو و گوگل ادوردز را در آن مشاهده کنید.

تبلیغ در گوگل ادوردز
جی ادز به یکی از ارزان ترین وب سایت های تبلیغات در گوگل مشهور می باشد. این وب سایت با داشتن پنل های بسیار جذاب و ۲۰۰۰ دلاری می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد، در ادامه به بررسی قیمت های این محصول خواهیم پرداخت.

هزینه تبلیغات در گوگل به وسیله وب سایت گوگل جی ادز

یکی از مشکلاتی که در وب سایت جی ادز مشاهده می شود نبود اطلاعات کافی در مورد هر پلن می باشد و همچنین نبود مشخصات کامل از قبیل تعداد کاربران قابل مراجعه به پنل و همچنین ریجن اصلی آن مشخص نیست.

خرید اکانت گوگل
البته با بررسی بیشتر وب سایت می توانید به راحتی تمام اطلاعات را بدست آورید که این موضوع کمی دردسر ساز می باشد. البته وجود انواع کارمزدها در قیمت های مختلف می تواند کمی ترس برانگیز نیز باشد.

معرفی خدمات تبلیغات در گوگل وب سایت ادوردز ۲۰

با وارد شدن به این سایت، یک محیط بسیار ساده و ابتدایی را مشاهده می کنید، که به نظر اصلا برای مباحث بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل نمی باشد، اما با پیمایش صفحه به سمت پایین می توانید پنل های سایت را که مربوط به تبلیغات در گوگل می باشد را مشاهده کنید.

تبلیغ گوگل
این وب سایت دارای رتبه الکسای ده هزار ایران می باشد که بسیار زیاد است و البته به دلیل داشتن نماد اعتماد می توان به این موضوع که صحت کارکرد سایت درست می باشد اعتماد کرد.

هزینه تبلیغات در گوگل به وسیله وب سایت ادوردز ۲۰

بعد از بررسی کامل سایت به دو بخش از پنل های تبلیغات در گوگل رسیده ایم. که در یکی از آنها می توانید پنل اختصاصی خود را تهیه کنید و در دیگری می توانید بر اساس زمان مورد نیاز خود و تعداد کلمات کلیدی موردنظر، وب سایت خود را در گوگل تبلیغ کنید که این نوع تبلیغ ایده بسیار خوبی برای وب مسترانی می باشد که به تازگی کسب و کار و وب سایت خود را آماده کرده اند و می تواند تا حدود زیادی با بررسی گزارشات، راندمان سئوی وب سایت خود را تحلیل نمایید.

تبلیغات گوگل

قیمت پنل های اختصاصی و اولیه وب سایت بسیار ارزان می باشد و با دادن قیمت درهمی آن می توان گفت این پنل ها از طریق درهم شارژ می شود و یک اکانت عربی می باشد که این اکانت ها همانند اکانت های دلاری هستند و مشکلی ندارند.

مهم ترین چیزی که در این پنل ها مشاهده می شود، قیمت تمام شده آن برای کاربران است، که نسبت به وب سایت های دیگر تبلیغات در گوگل ، بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر می باشد، زیرا کاربران میتوانند از طریق وب سایت برتینا با ۴۵ میلیون تومان ۵۰۰ دلار و از طریق این وب سایت با ۱۶ میلیون تومان ۹۰۰ دلار اکانت خود را شارژ نگه دارند، که این اختلاف قیمت بسیار فاحش و قابل تامل می باشد.

تبلیغات در گوگل

در نوع دوم تبلیغات در گوگل این وب سایت می توانید به راحتی پنل های تبلیغاتی بدون اکانت را مشاهده کنید که بر اساس کلمات کلیدی شما و زمان کاری با قیمت های مختلفی وجود دارد و می تواند به کسب و کارهای نوپا بسیار کمک کند.

معرفی خدمات تبلیغات در گوگل وب سایت نوین

یک وب سایت خوب خدماتی باید بتواند محصولات و خدمات خود را با بسته های بسیار زیادی به کاربران ارائه دهد، زیرا این موضوع می تواند به کاربران آزادی انتخاب بسیار زیادی را داده و کاربران می توانند از طریق وجود بسته های مختلف گوگل ادوردز استفاده کنند.

تبلیغات کلیکی گوگل

وب سایت نوین با داشتن بیش از ۱۰ مدل بسته خاص برای تبلیغات در گوگل می تواند از کاربرانی که میخواهند هزینه کمی برای تبلیغات در گوگل صرف کرده و یا کاربرانی که قصد استفاده طولانی مدت از این سرویس را دارند را یک جا راضی نگه دارد و این عمل بسیار عالی می باشد. این وب سایت با داشتن رتبه ۱۱۲۲ الکسای ایران نشان دهنده، بهتر شدن روزانه آن و خدمات حرفه ای تر می باشد و البته باید گفت نماد اعتماد این وب سایت در همین یکی دو روز قبل منقضی شده است و باید سریعا به تمدید آن اقدام کنند.

هزینه تبلیغات در گوگل به وسیله وب سایت نوین

در پایین صفحه می توانید به راحتی بخش پلن های وب سایت نوین را مشاهده کنید، این وب سایت با داشتن تعرفه های مختلف برای تبلیغات در گوگل به راحتی می تواند انتخاب را برای کاربران آسان نماید، همچنین می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت داشتن اکانت از قبل، فقط اقدام به شارژ آن نمایید. 
فقط باید توجه داشته باشید که این وب سایت با درهم کار می کند و اکانت های ساخته شده شما در گوگل ادوردز به صورت عربی می باشد که جای نگرانی خاصی نیست. فقط کاربران با افزایش قیمت هر کلمه کلیدی خود باید به درهم اینکار را انجام دهند.

با زدن نمایش بسته های بزرگتر در سمت راست می توانید بسته های قویتر و گرانتر وب سایت را مشاهده کنید. وجود بسته های بسیار بزرگ با بیش از پانصد هزار ورودی می تواند یکی از بهترین گزینه های موجود برای وب سایت های بزرگ و حرفه ای باشد، تا از طریق آن بتوانند به راحتی محصولات خود را به مشتریان مورد نظر خود در صفحات اول گوگل برساند، زیرا عمل برندسازی این وب سایت ها به خوبی انجام شده و فقط لازم که محصولات جدید و یا مقالات جدید این وب سایت به راحتی نمایش داده شود، تا کاربران با کلیک بر روی آنها اقدام به خرید از وب سایت نمایند.

تبلیغات در گوگل

در بالای صفحه یک جمله جالب نوشته است که مضمون آن نشان میدهد گوگل به راحتی با دامنه های ir کنار نمی آید و باید برای استفاده از دامنه های ایرانی در تبلیغات های خود چاره های دیگری اندیشید که متخصصان گوگل ادوردز می توانند به راحتی به شما این روش ها را نشان دهند.

معرفی خدمات تبلیغات در گوگل وب سایت نوین مارکتینگ

در ابتدای صفحه می توانید با توضیح کوتاهی در مورد تبلیغ گوگل ادوردز مشاهده کنید. این وب سایت با داشتن رتبه ۳۵۴۰ در الکسای ایران و داشتن تنوع بالای محصولات می تواند به یکی از انتخاب های کاربران برای خرید پنل های گوگل اد انتخاب شود. 
البته باید در نظر داشت که قیمت این محصولات بر اساس بات(تایلند) می باشد و باید بدانید که در هنگام انتخاب کلمات کلیدی باید از بات به جای سنت استفاده نمایید.

گوگل ادوردز

هزینه تبلیغات در گوگل به وسیله وب سایت نوین مارکتینگ

با پایین آمدن در صفحه این وب سایت می توانید به راحتی بسته های تبلیغی گوگل آن را مشاهده کنید، که می توان گفت نسبت به سایر رقیبان خود در این بخش گران می باشد و با تغییر ریجن اصلی اکانت از دلار به بات و همچنین کم بودن تعداد کاربران کمی بحث برانگیز است، البته باید در نظر داشت که گوگل بیشتر بر روی اکانت های ترکیه حساس می باشد تا اکانت های دیگر گوگل ادوردز پس می توانید با خیال راحت اقدام به خرید نمایید.

تبلیغ در گوگل

در پایین صفحه می توانید به راحتی بخش VIP سایت را مشاهده کنید که قیمت ها در آن بسیار بالا می باشد و باید گفت که تعداد ورود کاربرها بسیار دراین اکانت ها نسبت به قیمت های آن پایین می باشد که نشان دهنده ضعف سرویس دهی این شرکت است و باید این وب سایت قیمت های خود را نسبت به رقیبان خود کاملا متعادل نگه دارد.

گوگل ادورز

معرفی خدمات تبلیغات در گوگل وب سایت فرنیان

وب سایت فرنیان با داشتن رتبه الکسای ۶۵۳۰ نشان می دهد که در حال کار بر روی کسب و کار خود و همچنین ایجاد خدمات بسیار زیاد میباشد، یکی از ویژگی های جالب این شرکت وجود خدمات به دو نوع ترکیه و دلار آمریکا می باشد و همچنین داشتن ویژگی های مشترک در این پانل ها بسیار به چشم می خورد، که می تواند کمی برای خریداران ناراحت کننده باشد، زیرا با خرید اکانت های گران تر باز هم دارای نرخ بازدید کسانی نسبت به اکانت های دیگر می باشد.

آموزش گوگل ادوردز

هزینه تبلیغات در گوگل به وسیله وب سایت فرنیان

با ورود به بخش مشاهده تعرفه ها و خرید می توانید انواع تعرفه های این وب سایت را مشاهده کنید، یکی از ویژگی های منفی این وب سایت ذکر نکردن ویژگی هر محصول می باشد، همچنین با کم بودن قیمت اکانت های دلاری این شرکت نسبت به رقیبان خود و نداشتن اطلاعات در مورد هر کدام، خرید را برای کاربران بسیار مشکل کرده است.

تبلیغات در گوگل ادوردز

معرفی خدمات تبلیغات در گوگل وب سایت پارس ادوردز

این وب سایت دارای رتبه ۱۰۶۵۷ ایران می باشد و نشان دهنده شروع تازه فعالیت وب سایت است. همچنین این وب سایت با داشتن پلن های موجود برای ساخت اکانت گوگل ادوردز و یا شارژ اکانت گوگل ادوردز می تواند به شما در انتخاب راحت یک پلن کمک نماید.

تبلیغات گوگل ادوردز

هزینه تبلیغات در گوگل به وسیله وب سایت پارس ادوردز

تنوع قیمت ها و محصولات این سایت نسبت به رقیبان آن کمی پایین تر می باشد و البته به همان نسبت نیز تعداد ورود کاربران در هر پنل کمتر از وب سایتهای دیگر که در تبلیغات گوگل ادوردز فعالیت دارند میباشد، همچنین نبود مشخصات دقیق هر پلن نیز می تواند باعث گمراهی کاربران شود.

تبلیغات ادوردز

تبلیغات در گوگل به وسیله سایت حامی مارکینگ

یکی از وب سایت های تبلیغات در گوگل ادوردز حامی مارکینگ می باشد که دارای رتبه الکسای ایران ۵۶ هزار می باشد که نشان دهنده نوپا بودن این وب سایت می باشد. اما یک ویژگی جالب این وب سایت نام محسن موسوی است که یکی از سئو کاران بنام می باشد. 
در این وب سایت شما می توانید بر اساس تنوع قیمت های پلن های مختلف وب سایت اقدام به خرید کرده و از آنها در افزایش رتبه وب سایت خود به کمک گوگل ادز استفاده نمایید.

تبلیغات گوگلی

بعد از بررسی قیمت های پلن های این شرکت بسیار شوکه شدم، زیرا قیمت های آن بسیار پایین بوده و در عین داشت هزینه کم امکانات بسیار زیادی را نیز به همراه دارد که با دیدن قیمت به لیر ترکیه مشخص شد، دلیل ارزانی این پلن ها ریجن آنها می باشد. 

گوگل اد
متاسفانه اطلاعات کم هر پلن به کاربران این امکان را نمی دهد که کاملا از ویژگی های هر پلن، با توجه به قیمت های آن مطلع شوند و فقط مشخصاتی که در تمام پلن ها یکسان می باشد درج شده است که این موضوع کمی ناامید کننده است.

جمع بندی

 

تبلیغات در گوگل، می تواند بسیار کاربردی و مهم باشد و یکی از ابزارهای عالی برای بررسی وب سایت و ایجاد یک چارچوب سئوی مناسب باشد. در نتیجه و استفاده از تبلیغات های گوگل بسیار می تواند حائز اهمیت باشد و کاربران با خرید اکانت های گوگل ادز می توانند به راحتی به این امکانات دسترسی داشته باشند.

گوگل ادورز و سئو دو مقوله جدا از هم نیستند و بهترین حالت این است که به صورت ترکیبی از آنها استفاده کرد.

با معرفی سایتهایی که انجام شد می توانید تصمیم بگیرید که از خدمات گوگل ادورز یا تبلیغات در گوگل کدام یک از سایتها استفاده کنید.

لطفا برای تکمیل تر شدن این مقاله نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

0/5 (0 نظر)

3 دیدگاه برای “آیا تبلیغات در گوگل سئوی سایتتان را بهبود می دهد؟[۱۰ سایت برتر که گوگل ادوردز انجام می دهند]

  1. امیر حسین افشار گفته:

    ممنون از محتوای کاملتون
    به نظر شما ادورز روی همه محصولات جواب می ده؟
    محصولات آموزش ریاضی و کتاب های آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *