هنگامی که شما یک وبلاگ یا وب سایت دارید، علاقمند هستید افراد زیادی از وبلاگتان بازدید کنند. شما اگر وبلاگتان با افزایش ترافیک بالایی برخوردار باشد شادتر خواهید بود و رضایت زیادی از کارتان خواهید داشت.
من همیشه به این فکر می کنم که چه راه هایی وجود دارد که ترافیک وبلاگم یا وب سایتم را افزایش دهم. بنابراین در این قسمت قصد دارم قسمتی از تجربیات خود را در خصوص راههای افزایش ترافیک سایت و افزایش بازدید به شما ارائه دهم.

برای افزایش ترافیک و بازدید وب سایت یک لیست ایمیل ایجاد کنید

افزایش ترافیک و بازدید سایت و ایمیل مارکتینگ

ساخت یک لیست ایمیل قوی آسان نیست، اما برای هر کسی که دارای یک وب سایت است، ضروری است. برای یک لیست خوب و استراتژی های بازاریابی ایمیل می تواند شما را با افزایش ترافیک مواجه کند، اینگونه بازدید کننده ها به راحتی در دسترس شما هستند و انها نیز به راحتی وبلاگ و یا وب سایت شما را پیدا می کنند و باعث افزایش بازدید سایت می شوند.
یک راه برای جمع آوری ایمیل های بیشتر در لیست شما این است که محتواهایی را در وبلاگ و یا وب سایت خود قرار دهید که بیشتر مخاطبان شما نیاز به دانلود این مطالب دارند. باید اطمینان حاصل کنید که این لیست مدام به روز می شود و شما هر مطلب به روز را درون وبلاگ و یا وب سایت خود قرار دهید و باید تحقیق کنید مخاطبان شما چه مطالبی را بیشتر می خوانند و چه چیزهایی را گوش می دهند.

بروزرسانی منظم وبلاگ شما برای افزایش بازدید سایت تان

افزایش بازدید سایت با محتوای جدید

بازاریابی محتوا و وبلاگ نویسی در سال های اخیر تبدیل به بخش بزرگی از بازاریابی دیجیتال شده است. در حال حاضر به نظر می رسد بسیاری از کسب و کارها و وب سایت ها وبلاگ مخصوص خود را دارند و دلیل خوبی برای ایجاد این وبلاگها وجود دارد.
وبلاگ نویسی ترافیک بیشتری را به سایت شما هدایت می کندو به شما کمک می کند روابط بهتر و قوی تر با مخاطبان خود ایجاد کنید.

وبلاگ نویسی می تواند وقت گیر باشد، اما با یک استراتژی خوب و تقویم محتوا می توانید آن را به فرایند ارزشمند تبدیل کنید. شما همچنین می توانید محتوای وبلاگ خود را با تبدیل آن به یک کتابفروشی، ایجاد اسلاید یا کتاب الکترونیکی، بازنویسی کنید.
هر چقدر محتوای شما بهتر باشد مخاطبان شما آن را بیشتر به اشتراک می گذارند و این کمک می کند طرفداران وفادارتری نسبت به وبلاگ تان داشته باشید و انها به طور منظم وبلاگ شما را مشاهده کنند.

با مخاطبان در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید تا بازدید سایت تان افزایش یابد

افزایش ترافیک سایت با رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی می توانند منبع خوبی از ترافیک باشند، اما باید پاسخگوی نیاز روزانه شما باشند. به منظور رشد حضور رسانه های اجتماعی شما و پس از آن، افزایش ترافیک و بازدید سایت تان باید با مخاطبین در هر زمان که ممکن است ارتباط برقرار کنید. محتویات جدید و ارزشمند خود را که در وب سایت تان منتشر کرده اید در رسانه های اجتماعی تان نیز می توانید به اشتراک بگذارید و مطمئن شوید که دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را در وب سایت و وبلاگ خود اضافه کنید تا بازدید کنندگان شما نیز بتوانند به اشتراک بگذارند.

افزایش ترافیک سایت با تبلیغات رسانه های جمعی

 

بهترین راه برای دریافت نتایج سریع از رسانه های اجتماعی، ایجاد تبلیغات است که باعث افزایش ترافیک در وبسایت ها می شود.
اکثر شبکه های اجتماعی دارای اهداف عالی و انواع مختلف تبلیغات متناسب با نیاز بیشتر مشتری است و همچنین نتایج خوبی به دست می آورند.
فیسبوک یکی از این رسانه ها است که با استفاده از تبلیغات آن می توانید مشتریان هدفمندی به وبسایت خود هدایت کنید.

از محتوا سئو شده استفاده کنید و سئوکار سایت خود باشید

افزایش بازدید سایت با سئو

حتی اگر شما بودجه ای برای استخدام یک متخصص سئو یا دانش علمی برای بهینه سازی وب سایت خود ندارید، هنوز کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که در موتورهای جستجو گوگل پیشرفت می کنید و به صفحه اول گوگل می آیید. استفاده از کلمات کلیدی در عنوان ها، تیترها, استفاده در تگ های h , قرار دادن کلمات کلیدی در متاتگ توضیحات, اضافه کردن توصیف چند گانه برای پست های خود و متن alt به تصاویر ، استفاده از برچسب ها و اضافه کردن لینک به پست های خود برای افزایش ترافیک سایت بسیار مفید است.
برای کاربرانی که از وردپرس استفاده می کنند از ابزاری مانند Yoast SEO استفاده کنید چون به راحتی وب سایت شما را بهینه سازی می کند.

افزایش ترافیک و پست مهمان

پست مهمان و افزایش بازدید سایت

وبلاگ نویسی (پست) مهمان یک راه عالی برای رسیدن به مخاطبان جدید است که می توانند از وبسایت شما دیدن کنند.
اگر کاربران وبلاگ شما را دوست داشته باشند و از مطالب ان راضی باشند هم مطالب شما را به اشتراک می گذارند و هم با گذاشتن نظرات خود باعث ایجاد ترافیک بیشتر می شوند.

یکی از روش ها برای پیدا کردن وب سایت های معروف به وبلاگ مهمان این است که با استفاده از کلمات کلیدی آنچه می خواهید را جستجو کنید و سپس شروع به ایجاد ارتباط با آنها کنید. شما می توانید از یک ابزار مانند BuzzSumo برای پیدا کردن محتواهایی که بیشتر به اشتراک گذاشته شده و همچنین تاثیر گذارترین محتواها استفاده کنید.
هنگامی که شما شروع به برقراری ارتباط با این بازدیدکنندگان کنید، احتمال و شانس گرفتن یک فرصت برای وبلاگ نویسی مهمان برایتان وجود دارد.
راه دیگری برای افزایش ترافیک وبلاگ شما از طریق وبلاگ نویسی مهمان این است که شخصی را برای نوشتن یک پست برای وبلاگ خود بگذارید. یعنی افراد دیگر بتوانند در وبلاگ شما پست بگذارند و می توانید میزان تمایل افراد را از انها بپرسید.

برای افزایش ترافیک و بازدید سایت از لینک های داخلی استفاده کنید

افزایش ترافیک سایت با لینک سازی داخلی

هر بار که محتوای جدیدی را ارسال می کنید، بررسی کنید که آیا کلماتی وجود دارد که می توانید به صفحات دیگر در وب سایت خود این کلمات را پیوند دهید. اطمینان حاصل کنید که لینک مربوطه یک لینک داخلی است و بیش از حد زیادی از هر لینکی برای پست ها استفاده نشود. زیرا قطعا خوانندگان شما را کاهش می دهد. لینک سازی داخلی بسیار مفید هستند آنها به بهینه سازی سایت شما کمک می کنند، و همچنین خوانندگان وبسایت شما زمان بیشتری را برای بازدید از مطالب شما صرف می کنند.

افزایش بازدید سایت و قدرت محتوای تصویری

افزایش ترافیک و بازدید سایت با تصاویر

تصاویر می توانند به ترافیک شما کمک بزرگی بکنند. تحقیقات نشان می دهد که افرادی که از سایت ها دیدن می کنند تنها ۲۰ درصد مطالبی را که می خوانند یادشان می ماند و ۸۰ درصد آنچه را که در سایت می بینند به خاطر می آورند. چشم انداز عکس ها، تصاویر سرگرم کننده، برای اشتراک بیشتر در رسانه های اجتماعی است و آنها هنگامی که از سایت شما بازدید می کنند تجربه بسیار لذت بخش را به خواننده می دهند. اطمینان حاصل کنید که هر بار که پست را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، یک تصویر هم اضافه می کنید و یا شاید بروز رسانی نیز برای تصاویر نیاز داشته باشید.

افزایش بازدید سایت با ایجاد اینفوگرافیک ها

افزایش ترافیک سایت با اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها منابع عالی ترافیک هستند. اینفوگرافیک‌ها نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند که هدف آن‌ها ارائه سریع و ساده اطلاعات پیچیده است. تمام اطلاعاتی که من در وبسایتم منتشر کردم، نه تنها به اشتراک گذاشته می شود، بلکه آنها نیز باعث افزایش بازدید  و ترافیک بیشتری از سایت شما می شوند. اینفوگرافیک ها مطالب را جذاب تر و تعامل را در وب سایت شما ایجاد می کنند.، زیرا آنها بسیار جذاب تر از پست معمولی وبلاگ هستند، در حالی که بسیاری از اطلاعات مفید را نیز انتقال می دهند.
اما آنچه که واقعا باعث می شود اینفوگرافیک ها فوق العاده باشد این است که هنگامی که شما مطالب را منتشر کرده اید، می توانید آن را به دایرکتوری های اطلاعاتی ارسال کنید و با بازدیدکنندگان و سایر وبلاگ نویسان و وب سایت ها تماس بگیرید تا ببینند که آیا آنها علاقه مند به ارسال اطلاعات خود در سایت های شما هستند. این امر منجر به قرار گرفتن در معرض بیشتر، برندسازی بیشتر و افزایش ترافیک می شود.
اگر شما نمی توانید و از پس مخارج استخدام یک طراح گرافیک بر نمی آیید، می توانید از هر یک از ابزارهای رایگان اینفوگرافیک ها به صورت رایگان موجود در اینترنت استفاده کنید. برای مثال، Visme منبعی عالی برای کسانی است که در پی توسعه‌ی کار اینفوگرافیک خود و استفاده از آن در تریبون‌ها و گزارش‌های گوناگون هستند. با برخورداری از توانایی انتخاب ابزار شبکه‌‌های اجتماعی خودتان و ایجاد گرافیک برای آن‌ها، این ابزاری عالی برای کسانی است که می خواهند محتوایی بسازند که مناسب شرایط اجتماعی است. این منبع به طراحی اسلاید ها و تصاویر رسانه ای اجتماعی و دیگر محتوا های تصویری و بصری می پردازد.

مشارکت در بازاریابی گروهی و افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید و ترافیک وبسایت

بازاریابی گروهی یک شکل قابل توجه از بازاریابی است که به ان توجه زیادی نمی شود؛ یکی از دلایل این امر می تواند این باشد که مدت زمان زیادی برای ساخت پروفایل های خود در انجمن ها صرف می شود و این یک کار مداوم است. اگر این کار را انجام دهید، می توانید افزایش ترافیک و تغییرات بیشتری را در وبسایت خود انجام دهید.
برای شروع، تحقیق در مورد محبوب ترین فروم ها یا انجمن های مربوط به محتوا اطلاعات خود را انجام دهید، اما اطمینان حاصل کنید که آنها فعال هستند و با هرزنامه پر نمی شوند. سپس یک پروفایل ایجاد کنید و شروع به تعامل کنید در ابتدا سعی نکنید فقط فروش را در نظر بگیرید، اما سعی کنید که مطالبتان مفید و جذاب باشد و نشان دهید که علاقه مند و متخصص در آن موضوع هستید.
فقط هنگامی که شما شروع به برقراری ارتباط با دیگر کاربران می کنید، می توانید شروع به تبلیغ خود کنید، اما شروعی نیست که تبلیغات خیلی زیاد انجام شود.
بسیاری از انجمن ها به شما امکان می دهند که یک امضا را در انتهای همه پست های خود که می توانید یک لینک به وبسایت خود اضافه کنید. به منظور جذب کاربران به وب سایت خود، و یا حتی می توانید، فرم ثبت نام خود را سفارشی سازی کرده و زیر ان امضا خود را قرار دهید.

افزایش بازدید سایت با ثبت نظر در بلاگ های مرتبط

افزایش ترافیک سایت با کامنت گذاری

ثبت نظرات در وبلاگ بسیار مشابه به بازاریابی فروم(انجمن) است، به این معنی که شما باید تلاش کنید که افرادی که از وبلاگ شما بازدید می کنند بتوانند نظر خود را برای هر مطلبی که قرار می دهید ثبت کنند.

ثبت نظر نیز باعث افزایش ترافیک در وبلاگ شما می شود. شما باید به طور منظم منتظر ثبت نظرهای متفاوت باشید که وبلاگ شما را با افزایش ترافیک مواجه می کند. این گزینه عالی است که لینک ایجاد کنید و ثبت نظر را در زیر مطالبتان قرار دهید تا خواننده بتواند حتی از کامنت های دیگر بازدید کنندگان نیز استفاده کند. و سعی کنید طوری باشد که به عنوان هرزنامه به ان نگاه نشود.

هنگامی که شما به یکی از صفحات خود لینک می دهید، مطمئن شوید که واقعا مکمل پست شما است و شما باید پیوندهایی که در وبسایت خود در قسمت ثبت نظر لینک می کنید مرتبط باشد تا بازدید کننده به سمت آن لینک برود.
در این مقاله ما چند راهکار برای افزایش ترافیک و بازدید سایت با شما به اشتراک گذاشته ایم لطفا شما هم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *