چیزی که مشخص است، این است که Backlink ها، از راه های مختلفی باعث بهبود SEO سایت شما می‌شوند. متاسفانه، افرادی هستند، بدون آنکه به دستورالعمل های Google توجه کنند و یا حتی بدون آنکه محتوای مناسبی تولید کنند، در رتبه های برتر نتایج موتورهای جستجو ظاهر می‌شوند. اما جوابی که به آن نیاز دارید اینقدر ساده نیست و به همین دلیل است که شما اینجا هستید. آیا بک لینک PBN، پاسخی قانونی برای مشکلات سایت شماست و یا اینکه یک ترفند کلاهبرداری، از هزاران ترفند سطح اینترنت است؟

همین الان برای سفارش بک لینک دائمی قوی و خرید از مدیر سئو کلیک کنید.

بک لینک چیست؟

در ادامه تمام آنچه درباره بک لینک نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهیم داد و به جواب این سوال که آیا استفاده از Backlink ها ارزش دارد، پاسخ خواهیم داد.

بک لینک PBN چیست؟

بک لینک PBN، لینک هایی هستند که از مجموعه ای از وبسایت ها و وبلاگ های متصل به یکدیگر ساخته شده‌اند. این وبسایت ها و یا وبلاگ ها معمولا متعلق به یک شخص و یا شرکت هستند و به منظور هدایت به money site مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بک لینک چیست؟

 

حالا اگر می‌پرسید money site چیست، جواب این است که money site، وبسایتی است که بخش عمده ای از درآمد اینترنتی شما به آن وابسته است. در واقع ممکن است که وبسایت های دیگری هم داشته باشید اما money site شما، جایی است که می‌خواهید، تمام ترافیک را از مکان های دیگر به آن هدایت کنید و برای درآمد ‌زایی طراحی شده است.
برای مثال شرکت انتشاراتی Gawker Media LLC، را در نظر بگیرید که وبلاگ هایی همچون Deadspin و Lifehacker را در اختیار دارد؛ این سایت ها به جای اینکه محتوایی ارزشمند برای مخاطبان خود تولید کنند، برای ایجاد پیوند به سایت اصلی استفاده می‌شوند.
از آنجایی که ایجاد بک لینک PBN، نوعی دستکاری و فریب موتورهای جستجو است، استفاده از آنها برای عموم در دسترس نیست. در ضمن، باید به ارائه دهندگان خدمات مختص این حوزه، مراجعه کنید تا اثر آن را پنهان کنید.

بک لینک PBN چیست؟

شیوه ایجاد بک لینک PBN چگونه است؟

برای ساخت بک لینک PBN، باید domain authority (دامین آتوریتی)منقضی شده خریداری نمایید. انتخاب این دامنه ها به این دلیل انجام می‌شود که، ایجاد لینک ها از یک دامنه جدید که هیچ گونه اختیاری(authority) ندارد، بر رتبه بندی شما در گوگل تاثیری نخواهد داشت.
بنابراین اولین اقدام جهت ایجاد بک لینک PBN، خریداری دامنه هایی با Domain Authority بالا است که بک لینک های toxic یا به اصطلاح toxic backlink و spammy backlink که باعث تضعیف SEO سایت شما می‌شوند، را نداشته باشند.
پس از خرید دامنه، با استفاده از آن وبلاگی بسازید که به ظاهر، محتوایی عادی تولید می‌کند. اما در پشت پرده، پست ها، لینک هایی هستند که به امید افزایش رتبه SEO و بهبود عملکرد money site، عمل می‌کنند.
اما برای افرادی که دوست دارند از بک لینک PBN استفاده کنند، باید اضافه کرد که موتورهای جستجو، هر عملی که غیر طبیعی و  باعث ایجاد اختلال در نتیجه رتبه بندی عادی شوند را دوست ندارند و این همان مشکلی است که  بک لینک ها دارند؛ آنها غیر طبیعی هستند. با این حال چرا استفاده از آنها زیاد است؟ سوالی که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

دلایل ایجاد بک لینک PBN

•    کنترل کامل بر ویژگی لینک ها

ایجاد بک لینک PBN از backlink ها راحت تر است. این ویژگی به خاطر این است که در مورد ویژگی های PBN و مکان ایجاد آنها اختیار کامل دارید. فقط کافی است محتوایی که پل ارتباطی به money site باشد را تولید کنید. هر چه وبلاگ های شما بیشتر باشند، فرصت های شما بیشتر خواهد بود.

•    تاثیر بیشتر لینک ها

برای آنکه لینک ها بر رتبه بندی شما تاثیر داشته باشند، روش طبیعی این است که باید محتوای عالی تولید کنید و افرادی که محتوای شما می‌تواند با آنها ارتباط داشته باشد را پیدا کنید، ارتباط بگیرید و سایر مرحله ها، که با این همه تلاش ممکن است، نتیجه ای که می‌خواهید را کسب نکنید. اما با بک لینک PBN، همه چیز فرق می‌کند، تمام پست ها و محتواها، سایت شما را هدف قرار می‌دهند.

•    پیشرفت سریع در رتبه بندی نتایج جستجو

موتورهای جستجو بک لینک را به عنوان پیشنهاد های آنلاین می‌شناسند. در صورتی که بک لینک PBN شما، کیفیت مناسبی داشته باشد باعث پیشرفت رتبه SEO شما خواهد شد.

پیشرفت سریع SEO از دلایل استفاده  از بک لینک PBN

مدیر سئو

آیا باید از بک لینک PBN استفاده کرد؟

با توجه به دلایل گفته شده در بالا، به نظر می‌رسد که استفاده از بک لینک PBN عالی است. اما باید اضافه کرد که اگر فکر می‌کنید گوگل دست روی دست گذاشته و شاهد این است که نتایج جستجوی آن را به صورت غیر طبیعی تغییر دهید، پس اشتباه می‌کنید. به روز رسانی دسامبر ۲۰۱۷ گوگل به طور خاص برای شناسایی لینک های غیر طبیعی، همچون بک لینک PBN اقدام می‌کند و استفاده از این روش، نابودی تدریجی سایت شما را به همراه خواهد داشت.

بنابراین باید بدانید نحوه انجام صحیح ساخت بک لینک چطور باشد، ما در پکیج آموزشی لینک بیلدینگ حرفه ای- [صفر تا ۱۰۰ بک لینک سازی و سئوی خارجی] به شما کمک خواهیم کرد تا کاملا طبیعی بک لینک PBN بسازید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *