مفهوم سایتیشن در سئو چیست؟

 

خیلی از افراد از ما می‌پرسند که سایتیشن به چه معنا است و در واقع برای سئو چگونه کار میکند اما موضوع مهم تر این است که چه کمکی می کند به کسب و کارهای محلی می کند تا با سایتیشن خود را در رتبه‌های برتر گوگل قرار دهند. با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله این موضوع را برای شما بهتر توضیح بدهیم.

 

سایتیشن چیست؟

به زبان ساده ، نقل قول ذکر نام برند شما در یک وب سایت دیگر است. نقل قول ها ممکن است لینک هم به وب سایت شما داشته باشد اما به هیچ وجه ضروری نیست.

 

چرا سایتیشن کردن برای سئو مهم هست؟

نقل قول ها بخش مهمی از الگوریتم جستجو هستند و توسط موتورهای جستجو مخصوصا گوگل برای تعیین رتبه بندی سایت شما در بین رقبای شما مورد استفاده قرار می گیرند. به زبان ساده ، برای کسب و کارهای کوچک و محلی اگر سایتیشن بیشتری نسبت به بقیه داشته باشند ، احتمالاً بالاتر از آنها در صفحات نتایج جستجو قرار خواهند گرفت.

 

آیا شما یک کسب و کار واقعی دارید؟

اگر شما یک بزینس واقعی هستید ، احتمالاً دفتر و آدرس دارید و نقل قول ها ابزاری هستند که گوگل برای تأیید صحت برند واقعی شما استفاده می کند. گرفتن سایتیشن از سایت های با کیفیت اغلب نیاز به تأیید از طریق تلفن یا کارت پستال دارد ، بنابراین منشن هایی که به دست آوردن آنها مشکل تر است اغلب مواردی هستند که بیشترین وزن را برای موتورهای جستجو دارند زیرا احتمال دستکاری یا جعل آنها کمتر است.

آیا اعتبار همه سایتیشن ها برابر هست؟

خیر ، منشن شدن در سایت های با آتوریتی بالا طبیعتا وزن خیلی بیشتری نسبت به سایت های با آتوریتی پائین و کوچک دارد. علاوه بر این ، اگر یک کسب و کار محلی هستید ، منشن شدن در فهرستهای محلی یا سایت ها فقط به تقویت موقعیت شما در جامعه کسب و کار محلی کمک می کند. به نوبه خود ، همه اینها به گوگل و موتورهای جستجوگر اصلی کمک می کند تا به بزینس و کسب و کار محلی شما بیشتراعتماد کند و کمک می کند در سئوی محلی در نتایج بالاتر گوگل دیده شوید.

مدیر سئو

سایتیشن چگونه به سئو کمک می کند؟

به عبارت ساده نقل قول ها به شما کمک می کند تا توسط افرادی که به دنبال خدمات شما هستند ، پیدا شوید. اما ، مانند هر فرایند سئو بسیار ساده است، ، و وقتی با جزئیات بیشتر به این موضوع می پردازید ، اتفاقات زیادی در حال انجام است. سازگاری نام ، آدرس و کد پستی (NAP) برند شما ؛ نظرات مربوط به کسب و کار شما ، لیست های شما در پلتفرم محلی + Google ، محبوبیت و محتوای وب سایت شما همراه با چندین عامل دیگر همه دست به دست هم می دهند تا به شما به عنوان یک ارائه دهنده خدمات محلی اعتماد کنند.

سایتیشن و سئو برای کسب و کارهای کوچک

در بسیاری از موارد ، برای مشاغل کوچک ، که در یک شهر یا شهر معین فعالیت می کنند ، نقل قول ها می تواند روشی قدرتمند برای اطمینان بیشتر از دیده شدن شما و یافتن آن برای جستجوی محلی باشند. بنابراین خیلی مهم است که برای برند خود سئوی محلی را نیز در برنامه داشته باشید.

یکی از موارد مهم در سئوی محلی و استفاده از سایتیشن ، کسب اعتبار و منشن کردن نام برند ، آدرس و تلفن موقع لینک بیلدینگ است. بنابراین اگر می خواهید نحوه ساخت بک لینک را مناسب و اصولی برای سئو محلی یاد بگیرید حتما به پکیج آموزشی صفر تا ۱۰۰ سئوی خارجی که در بالا لینک دادیم مراجعه بفرمائید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *